19.04.2024
 
וויזאייר: ללרנקה מ-30 במרץ

 

 

 

 

שירות חדשות תיירות


חברת הלואו-קוסט ההונגרית וויזאייר הודיעה על השקת הקו בין לרנקה לתל אביב. ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר וויזאייר ובאפליקציית WIZZ החל ממחיר של 119 שקלים.

הקו החדש יחל לפעול ב-30 למרץ 2021 ויכלול 2 טיסות שבועיות. ב-6 למאי 2021 תתווסף טיסה שבועית נוספת, כך שבסך הכל תפעיל וויזאייר 3 טיסות שבועיות בקו
.

בנוסף, הנוסעים יכולים להוסיף את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס, בעזרתו יוכלו לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם כרצונם, ללא קשר לנסיבות. השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות במיוחד בזמנים לא צפויים אלו.
כמו כן, לקוחות וויזאייר יכולים מעתה לרכוש כיסוי לנגיף הקורונה, שמכסה הוצאות על ביטול טיסות וצורך רפואי בעת הטיול בחוץ לארץ. הביטוח יכסה לדוגמה נוסע שהתגלה כחולה מאומת ונאלץ להאריך את שהייתו בחו"ל או זקוק לטיפול (קיימת הגבלת סכום). כמו כן, גם במקרה של ביטול הטיול עבור נוסע שהתגלה כחולה מאומת לפני הטיסה עצמה.
ביטוח הנסיעות של וויזאייר כולל גם כיסוי לאיבוד, גניבה או פגיעה בכבודה, וכן, במקרה של פספוס ההמראה. 
בנוסף לביטוח הנסיעות, וויזאייר מציעה כיסוי ייעודי רק עבור ביטול טיסות, עבור מדינות מסוימות. את ביטוח הנסיעות ואת הכיסוי לביטול טיסות ניתן לרכוש כחלק מקניית כרטיסי הטיסה באתר וויזאייר ובאפליקציית Wizz.







 

 

 

 

 

28/01/2021