19.04.2024
 
המלצה: חוף Dead Sea Land בים המלח

 

 

 

מאת נילי ארנועם


מי אמר שאי אפשר לצאת עכשיו לחוץ לארץ? קורונה או לא קורונה, יש לנו חוץ לארץ - בארץ, בלי בידוד וגם בלי כסף. מובטלים? חל"ת או סתם. יש לנו כאן ארץ נהדרת וגם בחינם.

בארץ הזאת יש ים עם חול לבן רך ומלטף, יש טיילת נפלאה, יפה ואסתטית עם הצללות לכל אורכה, סככות, כסאות פלסטיק וגם מיטות שיזוף - הכל ללא תשלום. גם מתקני מים צוננים לשתייה, מקלחות וברזיות, סוככי הצללה גם בתוך הים, לנוחות המתרחצים הרוצים הגנה מפני השמש, שירותים ומקלחות נקיים וממורקים, הכל חדש, נקי ומטופח. ושפע מקומות חניה.

החוף כולל שירותי הצלה והמצילים חוזרים, מכריזים ומזכירים למבקרים להקפיד לשתות מהמים הצוננים, להשתמש בריהוט החוף שמתחת לסככות המוצלות, להזכירכם, לא יאומן - בחינם. מה עוד? שכחתי משהו? חוף מפנק. אז היכן נמצא החוף הנדיר הזה? באיזה ארץ? בדדסילנד (Dead Sea Land), המקום הנמוך ביותר בעולם, בארץ ים המלח. זאת ארץ שאפשר להגיע אליה בלי טיסה, בלי בידוד ובלי קורונה.

אז השנה, המלצה חמה, המלצה לוהטת, אל תהיו פראיירים. יש לכם את החוף הנפלא הזה, בהישג יד. חוף ציבורי פתוח ומושקע. הכל חדיש, חדיש, נקי ומטופח. כנראה שבגלל היותו חוף חדש, גם משקעי המלח המטרידים והדוקרניים הקיימים בחופים אחרים, אינם נמצאים כאן. אפשר להיכנס אל המים ברגליים יחפות, ללא צורך בנעלי גומי, להיות בים המלח, בלי להרגיש את המלח.

איך מגעים לגן העדן הזה? בירידה דרך ערד, מיד לאחר בית המלון הראשון ולפני בית המלון השני, רצועת חוף עם טיילת יפה, חניה רחבה ובמחיר של 15 ש', ששילמנו לשעתיים וחצי, היינו בארץ נהדרת ובחופשה נפלאה.

בשנה הבאה אולי תיסעו לדיסנילנד. השנה הזאת, לדאדסילנד. ככה הם קוראים לעצמם.
ארץ ים המלח - Dead Sea Land.






23/06/2020