29.03.2024
 
רשת פרימה פותחת מחדש 6 מלונות

 

 

 

שירות חדשות תיירות



רשת מלונות פרימה מודיעה על פתיחה מחדש של מלונותיה, לאחר תקופה ארוכה בה היו סגורים בשל מגפת הקורונה.

בשלב ראשון מחזירה הרשת לפעילות שישה מלונות: פרימה מיוזיק באילת, פרימה המלכים בירושלים, פרימה ספא קלאב בים המלח, פרימה גליל בטבריה, פרימה תל אביב וג'ייקוב סמואל בתל אביב. מלונות הרשת הנוספים ייפתחו גם הם בהדרגה בהמשך.

מלונות הרשת נפתחים תוך שמירה והקפדה על הנחיות משרד הבריאות: עובדי המלון והאורחים יעטו מסכות, יישמר מרחק של 2 מטר בין אדם לאדם והרשת נערכת בכל האמצעים לשמירה על היגיינה בכל מתחמי המלון - קביעת פרוטוקולי ניקיון לחדרים ושטחים ציבוריים, הטמעת מערכות דיגיטליות להפחתת מגע בעת ביצוע צ'ק-אין וצ'ק אאוט, תשלום מרחוק, עמדות חיטוי ידיים בנקודות מרכזיות במלון, מחיצות הפרדה ועוד.

כחלק ממהלך החזרה לשגרת אירוח במלונותיה, מציעה הרשת לאורחיה ארוחות בוקר קונטיננטליות או בסגנון מעדניה, ומחולקות באופן אישי ממקום ייעודי לכך במלון, כאשר כל הפרודוקטים המרכיבים את הארוחה ארוזים באריזות אישיות וכוללים מרכיבי מזון חיוניים ובריאים.

גם מתקני הספא במלונות יחזרו לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בשלב זה יתאפשרו טיפולים וכן שימוש בחדרי כושר, כאשר שימוש מלא בכל מתקני הספא יתאפשר בהדרגה ועל פי ההנחיות שיעדכן משרד הבריאות.

רשת פרימה פותחת את מלונותיה תחת מדיניות מחירים גמישה ומוזלת, כך גם מדיניות הביטולים גמישה ומתאפשר ביטול הזמנה עד 24 שעות לפני מועד ההגעה למלון. מלונות הרשת נפתחים על בסיס אירוח של לינה וארוחת בוקר או לינה בלבד. בשלב זה, מלון פרימה ספא קלאב בים המלח הוא היחיד מבין מלונות הרשת שיאפשר אירוח על בסיס חצי פנסיון בחלק מימות השבוע (ארוחת בוקר וארוחת ערב).










13/05/2020