29.03.2024
 
בלו בירד מתכוונת לחדש הטיסות ליוון ביולי

 

 

שירות חדשות תיירות


בהמשך לדבריו של שר התיירות היווני, לפיהם בכוונת ממשלת יוון לפתוח את גבולות המדינה לתיירות נכנסת החל מתחילת חודש יולי 2020, חברת התעופה היוונית בלו בירד מודיעה היום כי היא נערכת לחידוש טיסותיה בין איי יוון לתל אביב החל מתחילת חודש יולי, מהיעדים כרתים, רודוס, קוס, מיקונוס וסלוניקי.

מדובר בחברת התעופה הראשונה המודיעה על חידוש טיסות התיירות ליוון, וזאת על רקע המגעים בין ממשלות ישראל ויוון לפתיחת גבולות הדדית בין המדינות.

החלטת ממשלת יוון על מועד לפתיחת גבולותיה הינה תולדה של נקיטת פעולות מנע מוצלחות שבוצעו ביוון עם פרוץ המגיפה ואשר הביאו את יוון לשיעורים מהנמוכים ביותר בהתפשטות הקורונה מכלל מדינות אירופה. גם המבנה הגיאוגרפי של יוון, שאוכלוסייתה מפוזרת על פני איים רבים, הביא לשליטה בנגיף ולמיגורו. 

לקראת חידוש הטיסות, החלה בימים אלה חברת התעופה בלו בירד בנקיטת פעולות להבטחת בטיחות ובריאות הנוסעים בטיסותיה, ובכלל זה נהלים מחמירים לחיטוי המטוסים, הערכות צוותי האוויר למתן שירות בטיסה תוך שמירת סביבה היגיינית, וכן ביצוע התאמות רגולטוריות, על פי דרישת הרשויות והאיחוד האירופי. הטיסות בין תל אביב ליוון הינן קצרות ואורכות בממוצע כשעה וחצי, ולפיכך נחשבות כבטוחות יותר מבחינה בריאותית מטיסות ארוכות.








05/05/2020