29.03.2024
 
לופטהנזה: נוסעים יחויבו לעטות מסכות אף ופה במהלך הטיסות

 

 


שירות חדשות תיירות



החל ממחר, ה-4 במאי, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה ידרשו מכל הנוסעים לעטות מסכות בכניסה למטוסים. בנוסף, ממליצה החברה לנוסעים לעטות את המסכות לאורך כל הנסיעה, לפני ואחרי הטיסה ובזמן השהות בשדה התעופה.

ענקית התעופה פועלת להתאים את התקנות והשירות למציאות החדשה, ומכיון שלא תמיד ניתן יהיה לשמור על המרחק הנדרש במהלך הטיסה, המסיכות ישמשו כהגנה נוספת לכל הנוסעים. החובה לעטות מסיכה תקפה, בשלב זה, עד ה-31 באוגוסט 2020 והיא תחול גם על צוות המטוס.

ההחלטה התקבלה בכדי לשמור על בטיחות הנוסעים והצוות, ובכדי לעמוד בתקנות הרשמיות של רוב מדינות אירופה, כולל ישראל, ובהן החובה לעטות מסכה במקומות ציבוריים. הנוסעים יתבקשו להצטייד במסכה מראש, המלצת הקבוצה היא שימוש במסכות בד הניתנות לשימוש רב פעמי, אך כל סוגי המסכות, כולל מסכות חד פעמיות, יאושרו לשימוש.

בתוך כך, התקנה הנוכחית של קבוצת לופטהנזה המחייבת רווח של כיסא בין הנוסעים במחלקת התיירים ובמחלקות הפרמיום, תבוטל, אך הנוסעים ימוקמו ברווח גדול ככל הניתן בכל המחלקות והמסכות יספקו את ההגנה הנוספת.מערכות האוורור במטוסי הקבוצה הינם בתקן המחמיר ביותר ומבטיחים איכות אוויר גבוהה. כמו כן, על פי נתוני הקבוצה לא ידוע על מקרי הדבקות וודאיים במטוסיה במהלך ההתפרצות.







03/05/2020