29.03.2024
 
"אמירותיך גורמות נזק רב בתקופה רגישה ומבולבלת"

 

 

שירות חדשות תיירות


הבוקר פנה מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, יוסי פתאל, למנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, לגבי התבטאויות שנאמרו על סמך חשיבה על בחינת מניעת כנסים בינלאומיים לישראל, שפורסמה אתמול בתקשורת.

אתמול פורסם בתקשורת כי משרד הבריאות שוקל לעצור קיום כנסים בינלאומיים בישראל ללא קשר למדינות מהן מגיעים המשתתפים.

יוסי פתאל: "אנו סבורים כי אמירות מהסוג הזה לא רק שהן חסרות אחריות ומקצועיות הן גורמות נזק רב בתקופה רגישה ומבולבלת. שיתוף הקהל במחשבות שטרם התגבשו לכלל הנחיות מחייבות, לא רק שאין בהן כל תועלת, יש בהן נזק מיידי וליבוי הלחץ אצל עמיתנו בחו״ל ואצל מארגני התיירות בארץ, שעומלים שנים מראש לקיום כנסים בישראל. אנו מתרשמים שהגורמים המקצועיים משתדלים לקבל החלטות במציאות כאותית כמעט בלתי אפשרית. כל אמירה ושמועה מתלקחים למימדי ענק ויוצרים גלי הדף כלכליים שאינם מחויבי המציאות. הציטוט בשמך כבר גרם לביטולים וזאת עוד טרם החלטת בינך לבין עצמך ובינך לבין הצוותים המקצועיים אם אכן יש היגיון בהנחייה מוכוונת מבקרי כנסים בלבד. לא מיותר לציין שכנס שמבוטל לא ניתן להשיבו במועד מאוחר יותר".

במכתב אף התקבלה בקשה לפרסם, כי טרם נתקבלה החלטה וכי אין שינוי מההנחיות הקודמות על מנת להמנע מביטולים עתידיים ולהימנע מנזק כלכלי גדל שמקורו במחשבה שפורסמה ויצרה הדים בשוק התיירות הנכנסת.






17/02/2020