25.04.2024
 
הושק כפר הנופש ′דריה′ של רשת אוליב

 

 


שירות חדשות תיירות



במעמד ראש המועצה האזורית עמק הירדן עידן גרינבאום ובעליה של רשת מלונות אוליב עמית פורת, הושק השבוע על שפת הכנרת כפר הנופש 'דריה' של רשת מלונות אוליב אשר נפתח בקונספט חדש - 'חוויה ישראלית על הכנרת' ויציע פעילויות שונות בסימן חוויה ישראלית לאורחים הרבים.

כפר הנופש 'דריה' החדש (חוף האון וכפר כנרת לשעבר) הוא מתחם נופש כפרי המשלב נוף שפת הכנרת לצד אווירה רגועה ומשפתית. הכפר נמצא בחוף האון מצידה המזרחי של הכנרת, מתפרש על פני 60 דונם וכולל 104 יחידות אירוח משפחתיות המתפרשים על פני מתחם רחב ידיים בין מדשאות מטופחות, חוף פרטי לטובת הנופשים המאפשר גישה נוחה למים ושלל מתקנים נוספים. הכשרות בכפר הינה כשרות מהדרין המתאימה לקהל המשפחות הדתיות.

במסגרת קונספט 'חוויה ישראלית על הכנרת' מותגו רחובות הכפר, הכיכרות והאולמות בשמותיהם של אמנים ישראליים מגוונים מתקופות שונות, יצירות אמנים מפוזרות ברחבי הכפר לצד סיפורו של כל אמן ואמן ושירים ישראלים מתקופות שונות מתנגנים ברקע. עוד מוצעות פעילויות מגוונות לקהל המטיילים ביניהן מתחמי קומזיץ על המים עם נגנים ומספרי סיפורים, בר ישראלי על שפת הכנרת ובו תוגש תוצרת מקומית של בירות ממבשלות הגולן השונות ויינות מיקבי הגליל והגולן, מתחם ספורט ימי שיכלול השכרת קיאקים וסאפים לאוהבי הגלישה והים ופעילות ספורט ימי למשפחות וילדים, מתחם מנגלים 'שיתופי' על החוף, פעילויות מחוץ לכפר כמו יציאה אל מסלולי טיול המשלבים מים בחודשי הקיץ, טיפוס בעזרת רכבי שטח להרי רמת הגולן, סיורים במשעולים של ראשית ההתיישבות בין דגניה לכנרת, סיפורים ושירים של המשוררים הגדולים שצמחו בעמק ופעילויות רבות נוספות.

 

 

 

 

12/06/2019