29.03.2024
 
רשת מלונות אוליב רכשה זכויות מותג רימונים

 

 

שירות חדשות תיירות


מלונות הכשרת הישוב הודיעה בדיווח לבורסה כי פורת ניהול מלונות בע"מ המחזיקה בין היתר - ברשת מלונות אוליב בבעלות עמית פורת, רכשה את המותג והקניין הרוחני של רשת מלונות רימונים. מלונות הכשרת הישוב, שהינה חלק מקבוצת הכשרת הישוב, ניהלה משך עשרות שנים רשת מלונות תחת השם המסחרי "רשת מלונות רימונים".

חלק מבתי המלון שהיו בבעלותה של רשת מלונות רימונים, נמכרו לאחרונה לרשת מלונות דן בע"מ.

רכישת המותג, כוללת, בין היתר, את הזכות לשימוש בשם "רימונים" ו/או "רשת מלונות רימונים", כולל נכסים והתחייבויות הקשורים במותג ובמוניטין שיש לרשת מלונות רימונים. שווי העסקה אשר נחתמה בין מלונות הכשרת היישוב לבין רשת מלונות אוליב מוערך בכמיליון ש"ח.

לדברי עמית פורת הבעלים של רשת מלונות אוליב, בכוונת רשת מלונות אוליב להמשיך את ערכי המותג "רימונים" בשוק ובענף המלונאות בפרט. המותג הוותיק נהנה ממוניטין חיובי ובכוונתנו, תחת שם מותג זה, להמשיך בסטנדרטים הגבוהים שאפיינו את רשת מלונות רימונים ואשר על בסיסם נבנה המותג. רשת מלונות אוליב אשר תפעיל את המותג, תמשיך להעניק שירות אדיב ברמה גבוהה ללקוחותיה.

רשת אוליב תפעיל את מלונותיה בסינרגיה עם מותג "רשת מלונות רימונים", כך שבשבועות הקרובים תוסיף רשת אוליב מלונות חדשים נוספים למצבת הרשת ותמשיך להוביל ולהיות אחת מרשתות המלונאות המובילות בישראל כפי שהייתה עד היום לצידם של הרשתות הגדולות. "אנו צופים שבתוך 3 שנים הרשת תהיה אחת מתוך שלוש רשתות המלונאות הגדולות בישראל הן במספר החדרים והן בשווי", ציין עמית פורת.

רשת מלונות רימונים הוא אחד ממותגי המלונאות הוותיקים והמוכרים בישראל, כך על פי סקר עומק של מכון גיאוקורטוגרפיה אשר נערך בשנה שעברה. על פי הסקר שנערך בקרב מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודית בישראל המודעות הנעזרת של רשת רימונים גבוהה, כמו כן שביעות הרצון של המתארחים ברשת יחסית גבוהה. רשת מלונות רימונים נמצאה ע"פ הסקר במקום השלישי כרשת המלונות המועדפת לחופשה בישראל בקרב מי שהתארחו בעבר באחד ממלונות הרשת.

רשת מלונות אוליב נוסדה בשנת 2010 על ידי עמית פורת והחלה את דרכה כרשת ניהול אירוח כפרי עם ניהול של מתחמי תיירות כפרית בגליל. בשנים האחרונות שינתה הרשת פניה, צמחה לניהול חכירה וקנייה של מלונות נוספים וכיום ברשותה 14 בתי מלון ומתחמי נופש הפרוסים ברחבי ישראל. רק בשנה האחרונה פתחה הרשת 4 מלונות חדשים - כפר הנופש דריה על שפת הכנרת, אוליב בגלבוע, אקוודוקט רגבה, מדיסון נהריה ובשנה הקרובה ייפתחו מלונות נוספים - בירושלים, בתל אביב ובערים נוספות.






27/05/2019