26.06.2019
 
לראשונה בישראל: 787-10 של יונייטד

 

 

 

שירות חדשות תיירות


יונייטד איירליינס השיקה היום את מטוס בואינג 787-10 דרימליינר החדש בטיסות הישירות שלה בקו תל אביב-ניו יורק/ניוארק. נתב"ג ושדה התעופה בפרנקפורט הם שני נמלי התעופה הראשונים מחוץ לארה"ב שבהם נוחת המטוס באופן סדיר.

המטוס החדש יחליף את הבואינג 777-200 באחת משתי הטיסות היומיות של יונייטד בקו זה, ויפעל לצד הבואינג 777-300 המשמש בטיסה היומית השנייה של החברה.

יונייטד היתה חברת התעופה הראשונה בצפון אמריקה שרכשה את דגם 787-10, והיא חברת התעופה הראשונה בעולם שצי המטוסים שלה כולל את כל סדרת הדרימליינר של בואינג: 787-8, 787-9 ו-787-10.

מטוס 787-10 של יונייטד כולל 44 מושבים חדישים במחלקת העסקים United Polaris, 21 מושבים במחלקת
United Premium Plusהחדשה, 54 מושבים במחלקת Economy Plus ו-199 מושבים במחלקת התיירים הרגילה.

בנוסף למושבים היחודיים במחלקת העסקים United Polaris, המספקים לכל נוסע גישה מלאה למעבר ובמחלקת United Premium Plus, יונייטד השקיעה בכמה חידושים לשיפור חווית הטיסה של הלקוחות. המטוס מצויד בתאורה חכמה המדמה את אור הזריחה והשקיעה, על מנת לסייע לנוסעים להירדם ולהתעורר רעננים ומתואמים עם אזור הזמן החדש שבו הם נמצאים. כל הנוסעים יוכלו ליהנות גם ממערכת בידור חדישה, המותקנת על גב המושב שלפניהם וכוללת:

תצוגה במסך מפוצל, המאפשרת ללקוחות לצפות בסרט ולעקוב אחר מפת הטיסה בו זמנית.
מצב מנוחה ללקוחות המעוניינים במבחר סרטי וידאו ופלייליסטים מרגיעים בהתאמה אישית.
המגוון הרחב ביותר בעולם של אמצעי הנגשה, לרבות תמיכה מלאה בנוסעים בעלי לקויות ראייה, שמיעה ומגבלות ניידות.
המלצות צפייה בסרטים ותוכניות טלוויזיה בהתבסס על זמן הטיסה שנותר ותוכן שנצפה בעבר.

מטוס בואינג 787-10 ארוך ב-5.5 מטרים מדגם 787-9 ומסוגל לשאת יותר נוסעים ויותר מטען.
דגם 787-10 מסוגל לטוס למרחק של עד 6,430 מיילים ימיים, תוך חסכון של 20% בכמות הדלק בהשוואה למטוסים מדורות קודמים. יונייטד מפעילה כיום 25 מטוסי 787-9 ו-12 מטוסי 787-8 מסדרת דרימליינר. החברה מתכננת להצטייד ב-14 מטוסי 787-10 נוספים במהלך השנתיים הבאות.

 

 

 

 

31/03/2019