25.04.2024
 
איזיג′ט: סריקת תיק היד באפליקציה

 

 

 

שירות חדשות תיירות

איזיג'ט משיקה מאפיין חדש לאפליקציה הפופולרית שלה לטלפון הנייד, העושה שימוש בטכנולוגיית מציאות רבודה. באמצעות המאפיין החדש ניתן מעתה לסרוק את תיק היד ולוודא שאכן הוא במידה המתאימה המותרת לנשיאה בגוף המטוס. המאפיין החדש מאפשר לנוסעים לבצע את הבדיקה בדרך פשוטה ומהירה בטרם הגעתם לשדה התעופה ובכך למנוע מעצמם טרחה. כון לעכשיו, המאפיין זמין רק בטלפונים עם מערכת הפעלה iOS של APPLE (אייפון 6S ואילך).

איזיג'ט היא מחברות הלואו קוסט הנדיבות ביותר בנושא כבודת היד, שכן נוסעים יכולים לשאת עימם כבודת יד ללא הגבלת משקל. המימדים המקסימליים המותרים לכבודת יד מוצגים באופן ברור באתר החברה. עתה, עם השקת המאפיין החדש, יהיה פשוט יותר לבדוק האם התיק מתאים למימדים המותרים וזאת באמצעות הטלפון הסלולרי. המשמעות היא שמהנוסעים נחסכת אי הוודאות בנוגע למידות תיק היד שלהם, והתמודדות עם חיובים נוספים ובלתי צפויים בשער המטוס כתוצאה מתיק יד שגודלו מעבר למותר.

המאפיין מבוסס על טכנולוגיית המציאות הרבודה בשילוב המצלמה של הטלפון החכם. תוצאות הסריקה מוצגות על המסך בתיבה בתצוגת תלת מימד ובהתאם מתקבל אישור האם מידות התיק מתאימות או לא לנדרש.  

 

 

 

 

 

 

07/02/2019