18.07.2018
 
סטארט-אפים בכנס החדשנות של התאחדות המלונות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בכנס החדשנות שערכה התאחדות המלונות היום במלון "שרתון" ת"א, הציגו 12 חברות סטארט-אפ ישראליות, מוצרים ושירותים לענף המלונאות והתיירות בישראל.

במהלך הכנס, נשאלו המלונאים, באיזו אפליקציה יעדיפו להשקיע, רוב נשאלים מאמינים כי Booking Direction היא המובילה והמוצלחת בתחום ובה הם ישמחו להשקיע.

Booking direction הוא תוסף לאתרי בתי מלון, אשר משפר בעשרות אחוזים את מספר ההזמנות הישירות באתר המלון וחוסך אלפי דולרים בתשלום עמלות לאתרי ההזמנות (OTAs) כמו Booking.com ו-Expedia. המוצר מוסיף סרגל השוואת מחירים לאתר המלון וכן חלוניות הודעות, בדיוק כמו באתרי ההזמנות, אשר מדרבנים את המשתמש להזמין באופן מידי דרך האתר של המלון.

בנוסף, חברת Bitemojo נבחרה כידידותית ביותר למשתמש. הסטארט-אפ bitemojo, מאפשר לתיירים לצאת לחוויות אוכל עצמאיות המבוססות על מיטב המטבח המקומי באמצעות הטלפון הנייד שלהם בלבד ומציעה מסלולי אוכל יומיים וליליים הכוללים טעימות נבחרות ממגוון מסעדות, שווקים, חנויות בוטיק ועוד, תוך גמישות מלאה והתאמה אישית לתייר.

לאורך הכנס, הוצגו שלל רעיונות לשיפור חוויית הביקור של האורחים ובמקביל, לשיפור יכולות הניהול בבתי המלון.

חברת הסטארט-אפ Pruvo, פיתחה אלגוריתם ייחודי המאפשר לבעלי מלונות להעביר אליהם לקוחות שהזמינו באמצעות OTA ולהפוך אותם ללקוחות ישירים. ב-Viggo smart-net הופכים כל טלוויזיה בחדר לפלטפורמה חכמה ושיווקית (שיתוף פעולה חדש וייחודי בארץ ביחד עם סלקום TV, החברה מספקת תוכן על גבי רשת ה-Wi-Fi של בית המלון). החברה מספקת פתרונות טכנולוגיים לבתי מלון על מנת לשפר את חווית האורחים בהתאם לסטנדרטים בשוק, Wi-Fi איכותי וחוויה דיגיטלית שונה במהלך השהות. Simgo mobile, מספקת נקודה חמה ניידת לשימוש האורח לאורך כל זמן שהותו במלון, האורח נהנה מחיבור קבוע לאינטרנט בשטח המלון ומחוצה לו והמלון נהנה מקשר ישיר וקבוע לאורח בשטח המלון ומחוצה לו. חברת V D room בונה סיורי וי אר ו-360 לבתי מלון בטכנולוגיה חדישה ומפיצה אותם ברשת על מנת להגדיל חשיפה ישירה והגדלת כמות ההזמנות באופן ישיר.

הטכנולוגיה הייחודית של Como vid יודעת לקחת כל עמוד תוכן מקוון ולהפוך אותו לסרטון וידאו מקצועי.

Hotels B.I מספקת מוצרים לייעול והגדלת תשואה במלונות. בין המוצרים: 1. אנליטיקה - ניתור ובקרה של פעילות המלון. ניתוחי תשואה לפי קבוצות markets, וערוצי מכירה, השוואה מול תקציב ותחזית. 2. מועדון לקוחות - ניהול מועדון לקוחות ומחירים אישיים בהתאם לסוג לקוח.

ב-Check in תוכלו למצוא טכנולוגיה חדשנית לניהול חוויית האירוח, הכוללת מערכת ניהול אורחים, ואפליקציה אשר נותנת מענה מידי לכל צרכי האורח: מצ‘ק אין דיגיטלי, פתיחה ונעילת החדר, בקרת אקלים, ועד להזמנת שירותים.

חברת הסטארט-אפ Bravo a.i. מציגה מהפכה מיידית ברמת השירות המלונאי, במהירות המענה לאורח וביעילות הצוות. בראבו היא מערכת ניהול מבוססת בינה מלאכותית, בשרות עובדי הקו הראשון במלון: תחזוקה, משק הבית, ואבטחה. EZ hotel יודעים להביא את כל שרותי המלון לטאבלט בתוך חדרי האירוח. המערכת כוללת מערכת ניהול ושרות לאורחים, ניהול צוות העובדים במלון, הזמנת אטרקציות, שרותי מלון ומסעדות. ניהול צוות העובדים, ושרות מקיף למלון ולאורח מרגע הזמנת השרות ועד קבלתו בפועל.

אחרונה חביבה היא EVE, פלטפורמת קונסיירז' דיגטלית מבוססת בינה מלאכותית של חברת EasyWay. המערכת חוסכת זמן יקר לעובדי המלון ומאפשרת לאורח לחוות חווית אירוח אישית ונעימה יותר. על בסיס המידע שנצבר במערכות נוצר פרופיל של האורח - דבר המאפשר למלון להתאים את השירות לכל אורח ולשפר את השירות בטווח הארוך.

 

14/03/2018