26.04.2024
 
הנוסע המתמיד של אל על: אתר להזמנת מלונות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

מהיום חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יכולים לרכוש את כל החופשה שלהם בנקודות. המועדון משיק אתר להזמנת מלונות ברחבי העולם, המאפשר לחבריו מימוש וצבירה של נקודות. האתר ושירות הלקוחות יהיו בעברית והצגת המחירים והתשלום יהיו גם בשקלים. לאחר ההזדהות באתר, יכול הלקוח לראות בכל רגע נתון את מספר הנקודות שלרשותו, את מספר הנקודות שיצבור בהזמנת המלון ואת מספר הנקודות שיש לממש עבור המלון.

האתר מנוהל על-ידי חברה בינלאומית, המתמחה בהקמה וניהול אתרי הזמנת מלונות עבור מועדוני לקוחות של חברות תעופה וחברות תיירות. האתר כולל יותר מ-150 אלף מלונות, כולם כרגע לא בישראל. 

לחברי המועדון יוצעו הצעות ערך בעולמות המימוש והצבירה. האתר יאפשר להשוות בזמן אמת את המחירים שלו למחירים של אותם מלונות באתרי תיירות מובילים כגון Hotels.com, כך שלקוחות יוכלו לראות אם הם באמת מקבלים את המחירים הטובים ביותר, מבלי לצאת מהאתר. יתרה מכך, לגולשים באתר יש אפשרות לראות דירוג וחוות דעת על המלונות של מאות אלפי משתמשים מרחבי העולם.

מחזיקי כרטיס אשראי Fly Card יצברו נקודות ביחס של נקודה עבור כל 50 שקלים בכל הזמנת מלון וזאת בנוסף לצבירה הרגילה. חברי המועדון יצברו נקודות ביחס המרה של 1 נקודה עבור כל 80 שקלים, גם כן בנוסף לצבירה הרגילה.

חוויית השימוש באתר תהיה פרסונלית, כך שכל חבר מועדון יוכל לראות בזמן אמת את יתרת הנקודות שלו וכמה נקודות הוא יצבור מביצוע הזמנת המלון.

 

 

 

18/06/2017