20.04.2024
 
משחקי הכ"ץ: העונה החדשה כבר כאן!

 

 

 

מאת חגי רוזן

 

 

חובבי סדרת הפנטזיה 'משחקי הכס', הכוססים ציפורניים במרץ לקראת עליית העונה החדשה אי-שם בקיץ הקרוב, מתנחמים כעת בסאגת ריאליטי פנטסטית מדממת לא פחות, הניטשת בכל-עוז בשבועיים האחרונים (לפחות) בין גייסותיו של ישראל כ"ץ לבית טארגריאן, לאלו של יריב לוין לבית לאניסטר - ובקיצור הצבאי המתבקש: מלחמת כנ"ל (כץ נגד לוין). 

תקציר הפרקים הקודמים:

 

21.3 - כ"ץ חונך בבוקר רכבת מכרמיאל:

 

התגובה הצי(ו)נית ההולמת לא מבוששת לבוא בערב, בזכות נטילת קרדיט על סקופ שלא היה ולא נברא:

 

 

26.3 - השר כ"ץ משכים קום לצורך קיום מצוות "זריזין מקדימים לקרדיט", כדי לקדם את פני מטוס קתאי פסיפיק הראשון הנוחת בנתב"ג. המטרה: תצלומים משותפים רבים ככל האפשר עם שניים סינים (הונג-קונגים) עם כינור (מטוס) גדול ונטילת קרדיט בלעדי בתקשורת ובפייסבוק - הרבה לפני מועד הגעתו של יורש-העצר לבית לאניסטר, היריב העיקש מהתיירות (ומשרתו הנאמן של בעלה של הבלונדה עם/בלי הדרקונים/השמפניה), למסיבת העיתונאים המשותפת.

28.3 - משרד התיירות מוציא הודעה לעיתונות של חברה מסחרית (חברת הלואו-קוסט ההונגרית וויזאייר), על נייר לוגו רשמי של מדינת ישראל, בנושא פתיחת קווים חדשים לנתב"ג - כתגובה מוחצת להשקה החגיגית של טיסות ראיינאייר לנתב"ג בידי הצ'ילבה מהתחבורה באותו בוקר.

 

היום (3.4) - יריב לוין חונך טיילת בים המלח. תגובת הבזק של כ"ץ? חונך כביש, אלא מה:

 

לממהרים, תקציר הפרקים הבאים בסדרה:

כ"ץ גוזר סרט בטקס השקת קרונית חדשה לפינוי אשפה ברכבת ישראל, לוין מגיב מיד בטקס חנוכת כיור חדש לנטילת-ידיים בגן הלאומי נווה-חוביזה. למחרת מפציע לוין עם בוקר בנתב"ג לקדם את פניו של הנוסע ה-24,782 טרוט-העיניים בטיסות הצ'רטר מוורחובקה המזרחית (ולהעניק לו עותק של רב-המכר "קובץ תקנות מס הכנסה" בחתימתו האישית), ואילו כ"ץ מגיב מיד בטקס חגיגי לציון ארבע שנים למיחם החדש בפינת הקפה בחדר הצוות של מאבטחי טרמינל 1 בנתב"ג. יממה תמימה חולפת ללא כל אירועים מיוחדים בזירת הקרב - ואז, בום! כ"ץ מצטלם לסלפי על רקע שלושה מנהלי עבודה סינים (מנופפים בדגלי נת"ע וכרטיסי רב-קו) בפרוייקט חפירת תחנת קרליבך בת"א, ואילו לוין מכנס מסיבת עיתונאים דחופה לרגל גילוי העובדה שלמילה 'ישראל' ולמילים 'אמריקן איירליינס' יש ארבע אותיות עבריות משותפות!

 

 

03/04/2017