23.04.2024
 
ראש אגף שיווק באל על התפטרה מתפקידה

 

שירות חדשות תיירות

 

אל על הודיעה כי עינת ינאי, ראש אגף שיווק בחברה, ביקשה לסיים את תפקידה בתום שש שנים. היא תסיים בפועל את עבודתה בחברה בתוך כמה חודשים.

ינאי נכנסה לתפקיד בתחילת שנת 2011 ובמהלך השנים הובילה שורה ארוכה של מהלכים, הבולטים שבהם השקת מחלקת תיירים פלוס, פתיחת מותג הלואו קוסט Up, השקת הקו לבוסטון וגיבוש ההיערכות השיווקית בחברה לקראת קליטת מטוסי הדרימליינר. בנוסף הובילה את שדרוג מערך הדיגיטל באל על והפיכת אתר האינטרנט לגורם משמעותי במכירות החברה.

טרם הגעתה לאל על כיהנה במשך 11 שנים כמנהלת מחלקת השיווק בחברת יס.  

 

 

 

23/02/2017