29.03.2024
 
וילה דילס: וילות נופש בישראל

 

שירות חדשות תיירות

 

וילות הנופש תופסות לאט לאט מקום בסדר העדיפויות של ישראלים, הן למטרת חופשות והן לצורך אירועים שונים. הווילות מספקות לא רק צורך בחידושים אלא גם תמורה נאותה ומלאה לצרכים של הישראלי הנופש, וכך מתפתח בעקביות ביקוש ער למידע מקצועי מאומת בתחום זה. את הביקוש למידע כזה על וילות נופש כדאיות בישראל מספק אתר 'וילה דילס'

באתר תוכלו למצוא חלוקה לוילות לפי קטגוריות שונות שנשענות על הניסיון העשיר של יזמי האתר והיכרותם עם התחום. זהו אתר ידידותי לשימוש הודות לחלוקה הברורה והמובנת של הקטגוריות השונות וההגיוניות מאוד. תוכלו למצוא באתר חלוקה לפי מיקום גיאוגרפי למי שמחפש וילת נופש לפי אזורים בארץ, קטגוריות של וילות לפי מספר חדרים וגודל הוילה, חיפוש וילה לפי מידת התאמתה לאירועים שונים מכל סוג. האתר גם מפיק מגזין מידע והצעות נופש, כך שאפשר בהחלט גם לנצל אותו לצורך חופשה ספונטנית לא מתוכננת.

לכל וילה הרשומה באתר נפתח כרטיס, ובו פרטים מדויקים כמו מחירים, מספר החדרים, פירוט המתקנים בה לרווחת הנופש כמו מתקני ברביקיו ובישול, ספורט ופנאי, גודל הבריכה ומיקומה, תכולת החדרים והציוד האלקטרוני, ריהוט גן וריהוט פנים וציוד לבישול ולאירוח במטבח. אזכורים מיוחד בכל תיאור מספקים לגולשים מידע אם הוילה מתאימה גם לשימוש משפחות דתיות ואילו אטרקציות יש בסביבה. למשפחות דתיות מפורט מידע חיוני נוסף גם על בתי כנסת בקרבת מקום.

כל וילה מופיעה באתר ("עם תמונות מדויקות ואמיתיות שלה", לדברי מנהלי האתר) מכל זווית אפשרית, כולל חדרים, חדרי אמבטיה, חצרות, מדשאות וריהוט גן, הבריכה החיצונית או הפנימית, מתקני הבישול, האכילה והאירוח, פירוט מדויק ומדוקדק של מתקני הנופש והפנאי ושל מספר האנשים שאפשר לארח בוילה גם ללינה וגם לאירועים. כמו כן, תמצאו רשימת אטרקציות ביישוב ומחוצה לו, רשימת שירותים והצעות מיוחדות כמו טיפולי יופי ובריאות, קייטרינג ואירוח. נקודה נוספת וחשובה היא פירוט ההגבלות שיש בכל וילה, וכך תוכלו לדעת אם הוילה מתאימה לנופש או לאירוע שתכננתם.

וילה דילס: http://www.villadeals.co.il/

 

 

 

 

05/02/2017