26.04.2024
 
ראיינאייר משתלטת על ישראל

 

שירות חדשות תיירות

 

 

ראיינאייר השיקה את לוח הטיסות המיועד לחורף 2017 עם 19 קווים לישראל. חברת הלואו-קוסט תפעיל החורף שבעה קווים חדשים לתל אביב ועוד שמונה קווים חדשים לנמל התעופה בעובדה (15 קווים חדשים בסך הכל). זאת, כתוספת על נתיבי החברה הקיימים לברטיסלבה, לבודפשט, לקראקוב ולקובנה (מעובדה).

שר התיירות לוין אמר כי "כניסתה של חברת ראיינאייר לפעילות בהיקף משמעותי בישראל היא בשורה גדולה שתתרום באופן מיידי, הן להגדלת התיירות הנכנסת והן להורדת מחירי הטיסות לישראל וממנה. אני שמח ששיתוף הפעולה בין משרד התיירות לראיינאייר עולה מדרגה כאשר החברה מביעה אמון גדול במוצר התיירותי הישראלי ופותחת לראשונה קווי טיסה בהיקף גדול לנתב"ג וכמעט משלשת את פעילות החברה באילת". לדבריו, "ענף התיירות עובר בימים אלה מהפכה גדולה וכניסתה המשמעותית של ראיינאייר לישראל היא ההוכחה לשיפור הניכר באטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי. שיפור זה בא לידי ביטוי כבר עכשיו עם גידול מספר התיירים המבקרים בארץ".

המנהל המסחרי של ראיינאייר, דייויד אובריאן, אמר כי החברה "שמחה להשיק את לוח הטיסות לחורף 2017 בישראל, הכולל 19 קווים שיוצעו למכירה כבר בתחילת החודש (פברואר)". אובריאן הוסיף כי "כדי לחגוג את השקת לוח הטיסות, תציע החברה מושבים ב-20 אירו בלבד, שיהיו זמינים עד מחר (חמישי) בחצות.

 

לוח הטיסות של ראינאייר לחורף 2017:

לתל אביב:  

  • 7 קווים חדשים: באדן באדן (פעמיים בשבוע), גדנסק (פעמיים בשבוע), קרקוב (פעמיים בשבוע), ברגמו מילאנו (4 פעמים בשבוע), פאפוס (יומי), פוזנן (פעמיים בשבוע) וורוצלאב (פעמיים בשבוע).

לעובדה: 

  • שמונה קווים חדשים: באדן באדן (פעמיים בשבוע), ברלין (פעמיים בשבוע), בריסל (פעמיים בשבוע), פרנקפורט-האן (פעמיים בשבוע), גדנסק (פעמיים בשבוע), מילאן-ברגמו (פעמיים בשבוע), פוזנן (פעמיים בשבוע) וורשה (פעמיים בשבוע).

 

 

משרד התחבורה הודיע מצידו כי השר כ"ץ צפוי לאשר את בקשת ראיינאייר לטוס מנתב"ג ועובדה ליעדים הללו. נציגי ראיינאייר היו אמורים להיפגש הבוקר עם השר כ"ץ, אולם בשל המשבר בנמלים, הפגישה נדחתה ותתקיים בזמן הקרוב. השר ידון עם ראיינאייר בין השאר גם על הקמת בסיס פעילות קבוע בשדה התעופה רמון, הצפוי להיחנך בחודשים הקרובים. 

משרד התחבורה הודיע כי "חברת ראיינאייר תטוס בתנאים זהים לחברות הלואו-קוסט האחרות, ללא הטבות חריגות במסגרת מדיניות התחרות של השמיים הפתוחים". 

"אני מצפה משר התיירות לנקוט בצעדים להקמת תשתית שתאפשר לנצל את רפורמת השמיים הפתוחים, להבאת עשרה מיליון תיירים לישראל בתוך חמש שנים" אמר השר כ"ץ וציין כי פנה לראש הממשלה ולשר התיירות "לגבש תכנית ממשלתית שתאפשר לנצל את רפורמת השמיים הפתוחים להשגת היעד". 

 

 

 

01/02/2017