19.04.2024
 
המלצה: מלון The Athenaeum, לונדון

 

 

מאת שירן כצנלסון*

בעת שהייתי בלונדון, התמזל מזלי לבקר במלון "אתניהום" (The Athenaeum), המעוטר בדירוג של חמישה כוכבים, ולא בכדי. הלוקיישן נהדר, הנוף אפילו יותר, מתחם הספא שגיליתי רק עם הגעתי הותיר אותי פעור פה. נהניתי וחזרתי כדי להפיץ את הבשורה.

המלון יושב לו על רחוב פיקדילי ורוב חדריו משקיפים על גרין פארק המפורסם, ועל המיקום ארחיב בהמשך. מדובר במלון בעל 164 חדרים מסוגים שונים, אך מה שניתן לומר זה שכולם מפוארים ומודרניים. נוסף לחדרים הממוזגים כולם ככולם, ניתן למצוא בהם באופן גורף טלויזיה, מכונת קפה עם קפסולות לשימוש האורחים, מיני-בר בתשלום וחדר אמבט מפואר.

מלבד החדרים המפנקים, במלון מתחם ספא בוטיק מפנק ומפואר, הכולל חדר כושר מאובזר, סאונה, חדר מנוחה וטיפולי ספא שונים. בנוסף, במלון יושבת מסעדה ושמה Galvin, המנוהלת על ידי שפים עטורי כוכבי מישלן - כריס וג'ף גאלוין. בתפריט המסעדה ניתן למצוא מגון רחב של ארוחות יוקרתיות, ומשקאות אלכוהוליים ניתן למצוא בבר, The Bar שמו, שבמלון.

ואם נניח בצד את מה שהמלון מציע לאורחיו, נגלה שהוא למעשה יושב על רחוב פיקדילי ומשקיף על גרין פארק, שבסמוך לו יושב ארמון בקינגהאם המפורסם. תחנת הטיוב Hyde Park Corner נמצאת 200 מטרים, ואפשר להגיע בהליכה נעימה ופשוטה של רבע שעה גם לרחוב אוקספורד, ובדרך אחרת גם לביג-בן ולבניין הפרלמנט. המלון מתאים לאוהבי יוקרה ואלגנטיות, שרוצים לשלב זאת יחד עם לוקיישן מעולה.

 

אתר המלון:

https://www.athenaeumhotel.com/

המלון ב-TripAdvisor:

https://www.tripadvisor.co.il/Hotel_Review-g186338-d187594-Reviews-The_Athenaeum_Hotel_Residences-London_England.html 

 

 

 

 

 

__________________________________________

* הכותב היה אורח המלון

 

 

 

 

25/1/2017