23.04.2024
 
גרמניה איירליינס: מדיסלדורף לקרלובי וארי ולפלנד

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת התעופה הגרמנית 'גרמניה איירליינס' שמפעילה טיסות ישירות וסדירות מתל אביב לדיסלדורף שלוש פעמים בשבוע (בימים ראשון, שני וחמישי), פותחת שני קווים נוספים מדיסלדורף - לקרלובי וארי בצ'כיה ול-Kittilä בלפלנד הפינית.

הקו ללפלנד יפעל פעמיים בשבוע (בימים ראשון וחמישי) במהלך עונת החורף, עד סוף מרץ 2017. הקו יאפשר להגיע בקלות ובנוחות ליעד החורפי, המשלב אפשרויות של טיולי שלג בטבע יחד עם מלונות ברמה גבוהה. מחיר הטיסה החל מ-128 אירו לכיוון כולל מיסים, כאשר במחיר הכרטיס ניתן להטיס גם את ציוד הסקי והסנובורד האישי של הנוסעים ללא תשלום נוסף.

החל מהאביב הקרוב, גרמניה תפתח לראשונה גם קו חדש וישיר מדיסלדורף לקרלובי וארי בצ'כיה, במתכונת של שתי טיסות שבועיות (בימי ראשון וחמישי) ממרץ ועד אוקטובר 2017 (כולל). קו זה יאפשר לנוסעים להגיע ישירות ליעד זה, הנחשב לאחד המובילים בעולם בתחום הספא והבריאות, והמשלב גם היסטוריה ותרבות מפוארת, כמו גם את הטבע של אזור בוהמיה. מחירי הטיסות החל מ-49 יורו לכיוון ואורך הטיסה כשעה ועשרה.

גרמניה איירליינס מפעילה טיסות ישירות מת"א לדיסלדורף שלוש פעמים בשבוע (בימי ראשון, שני וחמישי) ומת"א להמבורג פעמיים בשבוע (בימי שני וחמישי). החל מנובמבר 2017 גרמניה גם תפתח קו טיסות ישירות מת"א לנירנברג פעמיים בשבוע (בימי שני וחמישי) במחיר של החל מ-79 יורו לכיוון. החברה מציעה שירות מלא בטיסותיה מת"א הכלול במחיר הכרטיס. השרות כולל ארוחה חמה, משקאות קלים וחמים, מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד במשקל של עד 6 ק"ג, סרטים באורך מלא באיכות HD, מגוון תכניות בידור ושמע, צ'- אין (בידוק) בשדה התעופה ללא עלות וכו'. 

החברה מיוצגת בישראל באופן בלעדי ע"י טל תעופה.

 

 

 

09/01/2017