29.03.2024
 
מינויים חדשים במשרד התיירות

 

 

שירות חדשות תיירות

משרד התיירות הודיע על מספר מינויים חדשים בשורותיו. פרג' שיבאני נבחר לתפקיד מבקר הפנים במשרד. התפקיד כולל המלצות לשיפור דרכי עבודתו של המשרד, תוך שמירה על האינטרס הציבורי, באמצעות בדיקת תקינות פעולתו של המשרד. המבקר אחראי על תיקון הליקויים העולים מהדוחות השונים ועוד.

שיבאני מתגורר בדלית אל כרמל, בעל תואר ראשון בהיסטוריה של המזרח התיכון ולימודי ארץ ישראל ותואר שני במדע המדינה עם התמחות בביקורת פנימית וציבורית, שני התארים מאוניברסיטת חיפה. הוא שירת בצבא קבע 22 שנים. החל משנת 2007 מילא שורה של תפקידים במשרד העלייה והקליטה, שהאחרון בהם היה מרכז הביקורת הפנימית במחוז חיפה והצפון. את תפקידו במשרד התיירות החל שיבאני בתחילת החודש.

מינה גנם מצטרפת לפורום ההנהלה הבכירה במשרד התיירות, עם מינויה לתפקיד ראש אגף בכיר לאסטרטגיה ותכנון מדיניות. גנם אחראית על תכניות העבודה בהתאם למדיניות המשרד, ומעקב אחר ביצוען. כמו כן גנם אחראית על אגפי המחקר והסטטיסטיקה, ניהול הידע, מידענות ככלי עבודה לעובדי המשרד, לתעשייה ועוד.

גנם עובדת במשרד התיירות כ-30 שנים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה חברתית ותואר שני בפסיכולינגוויסטיקה. היא כיהנה בתפקידיה הקודמים כמנהלת האגף להכשרה מקצועית בתיירות, שירתה כקונסול תיירות בחוף המערבי של ארה"ב, הייתה ממונה על חברות ממשלתיות כעוזרת למשנה למנכ"ל המשרד, וכן כיהנה כדירקטורית בבית הספר למלונאות וקולינריה 'תדמור'.

אפרת מאיר-גרומן נבחרה לתפקיד מנהלת אגף פיתוח והכשרה מקצועית בתיירות, והחליפה את מינה גנם. במסגרת התפקיד אחראית מאיר-גרומן על פיתוח ועדכון של תכניות לימודים, קורסים והשתלמויות במוסדות הכשרה, ובין היתר באוניברסיטאות, במכללות, בבתי ספר תיכוניים, ממשלתיים, מקצועיים ומוסדות פרטיים אחרים.

מאיר-גרומן הינה בוגרת קורס צוערים של משרד התיירות. בתפקידה האחרון ניהלה את לשכת התיירות בצרפת במשך שלוש שנים. היא מחזיקה בתואר ראשון בסוציולוגיה ובמקרא ותואר שני בייעוץ ארגוני. בעבר שימשה כחוקרת במכון ברודקייל-ג'ויינט.

 

 

 

12/12/2016