24.04.2024
 
נוביאד: איתור קהל יעד מבוקש למלונות ואטרקציות באמצעות טכנולוגיה חדשנית

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בתי מלון ומוזיאונים יכולים מעתה, בזכות טכנולוגיה ישראלית, לאתר את קהל היעד המבוקש באמצעות המיזם של חברת נוביאד, ולהעביר להם המלצות ממוקדות ומסרים פרסומיים לבקר במלון. כך גם מוזיאונים ואתרי תיירות ברחבי הארץ.

הטכנולוגיה פותחה כאמור על ידי חברת הסטארט אפ הישראלית נוביאד, והיא גם מאפשרת לאתר את כל המשתתפים בהופעת רוק, קונצרט או כל מופע אחר באמצעות הטלפון הסלולארי. הטכנולוגיה מאפשרת לסמן / לצבוע את קהל היעד המבוקש או את אותם המשתתפים באירוע ולהעביר להם מסרים פרסומיים על הופעות נוספות שעשויות לעניין אותם. למשל, בהופעה של שלמה ארצי ניתן לאתר ולרכז את המשתתפים בהופעה ולהעביר הזמנה לאותם משתתפים להופעה של שלום חנוך.

בחברה מסבירים כי החיבור של מיקום ביחד עם אירוע הוא פוטנציאל משמעותי עבור מפרסמים שמעוניינים להעביר את המסר שלהם בזמן האירוע או בשלב מאוחר יותר לאותו קהל שנכח באירוע. הטכנולוגיה אינה מאפשרת לזהות מי האנשים מאחורי הטלפונים הסלולריים - היא מאפשרת לאתר את הטלפונים הסלולריים בלבד.

נוביאד מאפשרת למפרסמים ולאנשי שיווק ליצור קמפיינים פרסומיים וממוקדים בסלולר תוך אפשרות לבחור את טווח החשיפה של הקמפיין, קהל היעד, וכן לקבל מידע עדכני ובזמן אמת על הלקוחות הפוטנציאליים, תוך יצירת קשר ישיר עימם. מפרסמים יכולים לקבל מידע מקיף על קהל היעד: לרבות מין, גיל, האפליקציות הכי פופולריות ועוד. המידע הזה מסייע ביצירת קמפיינים ממוקדים.

הפלטפורמה מאפשרת בקלות ובמהירות ליצור קמפיין פרסומי. הפרסום מופיע בתוך מגוון עצום של אפליקציות (אלפי אפליקציות) באמצעות באנרים, פרסום טבעי (NATIVE) ווידאו. נוביאד מתמחה ביכולת לאתר ולהגיע למשתמשים וללקוחות פוטנציאליים סביב כתובת נבחרת והחל מרדיו של 200 מטר. המיקום יחד עם דפוסי פעילות והתנהגות המשתמשים מעניקה לפלטפורמה ולמשתמש בה יכולות אופטימיזציה נרחבות ואפקטיביות.

מנכ"ל החברה, רפי טון, אמר כי "נוביאד מעניקה למפרסמים אפשרויות מיקוד טובות יותר בעלויות נמוכות מאשר שירותי הפרסום הסטנדרטים המוצעים כיום". לדבריו, "מאות הקמפיינים הפרסומיים ברחבי העולם באמצעות החברה מוכיחים את הצלחת המיזם".

 

 

 

 

06/12/2016