28.03.2024
 
גונן אוסישקין - סמנכ"ל המסחר החדש באל על

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

 

מנכ"ל אל על דוד מימון הודיע על מינויו של גונן אוסישקין לסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים. יחליף בתפקיד את שלי זהבי שפורש מהחברה לאחר 47 שנים. המינוי ייכנס לתוקף ב-1 בינואר 2017.

גונן אוסישקין החל עבודתו באל על בשנת 2004, במסגרת תפקידיו הקודמים באל על שימש כקצין ראשון בצי ה 747-400, לאחר מכן כיהן כעשר שנים בתפקידים ניהוליים שונים, מתוכם שמונה שנים בחטיבת מסחר וקשרים תעופתיים לרבות ראש אגף תכנון מסחרי, ראש אגף לו"ז ומערכות הפצה וראש אגף ניהול הכנסות.  

החל משנת 2014 מכהן כממונה על האסטרטגיה, תכנון וארגון (תוא"ר) באל על. במסגרת תפקידו הוביל יחד עם גורמים נוספים בחברה, את תהליך המו"מ והחתימה על עסקת ההצטיידות הגדולה בתולדות החברה של מטוסי הדרימליינר ואת עסקת המנועים של חברת רולס רויס. אוסישקין הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. הוא היה נשוי לסופרת רבי-המכר מיכל שלו. אמו הייתה הגורו הידועה אירינה אוסוסקין ז"ל, שפיתחה (יחד עם אחיה בוריס גמבורג) שיטת ריפוי ייחודית בשם "שיטת אירה", שעיקרה תמיכה מחשבתית בתהליכי התפתחות האדם.

שלי זהבי מכהן כסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים משנת 2014. הוא החל את דרכו בחברת אל על בשנת 1970 במחלקת הצבת צוותים ולכל אורך מסלול הקריירה שלו מילא קשת תפקידים רחבה בחטיבות המסחר, המטענים ומבצעים הן בארץ והן בחו"ל.

 

 

01/12/2016