28.03.2024
 
זהירות, איוב קרא לפניך

 

 

 

מאת חגי רוזן

 

דוברו של כבוד סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, הלא הוא ח"כ איוב ("רעידת האדמה באיטליה נגרמה בעקבות החלטת אונסק"ו") קרא, דיווח בחגיגיות כי באו לכאן "שתי תיירות ראשונות שהגיעו לבקר בישראל מתוניסיה - סורייה בן סלימאן וסופייה אלמשרי".

את פניהן, כך לשון ההודעה, קיבל בכנסת סגן השר איוב ("לא ידעתי שיש צו איסור פרסום") קרא, בצוותא עם הזמרת שלומית בוחניק.

לפי ההודעה לעיתונות, סגן השר איוב ("אני רואה את עצמי מועמד לשר החוץ") קרא "מנסה בכל כוחו ומאודו לקדם תיירות לישראל מצפון אפריקה ונפגש בשל כך עם גורמים שונים בממשל התוניסאי".

עוד נכתב בהודעת הדובר כי סגן השר איוב ("התוכנית 'עובדה' פועלת ברדיפה אחר כל המזוהים עם נתניהו") קרא אמר כי הוא "מלא סיפוק ששיתוף הפעולה האזורי פועל לא רק נגד הצתות, אלא בכל תחום ובמיוחד בתיירות. אמנם זה לא קל להתקדם בתחום חשוב זה למדינת ישראל, אבל אני שמח לבשר שכמעט מכל המדינות הערביות המתנגדות לאיראן מגיעים תיירים, אולי במינון קטן כרגע אבל אנחנו בפתחו של גל תיירות גדול ממדינות אלו - שאינן רואות יותר בישראל האויב שלהם". עד כאן לשון הקומוניקט הקראי.

נדמה לי, בניחוש זהיר ביותר, שמסע היחצ"נות העצמית חסר-הגבולות של כבוד השר ופמלייתו, הכולל את צילומיהן וזהותן המלאה של צמד התיירות על רקע דגל ישראל, לא יעשה להן טוב במיוחד במולדתן, אבל לנו לא נותר אלא לספוק כפיים בדאגה לשלומן ולסכם את הדיווח במילותיו של הקרא עצמו - "אני לא צריך לדעת. אני איש ציבור".

 

 

 

 

29/12/2016