20.04.2024
 
הוועד "מתנהל בטמטום ואטימות ללא רסן"

 

 

להלן העתק ממכתבו של סוכן נסיעות ותיק, דרורי יקותיאלי, שנשלח היום לוועד טייסי אל על ולהנהלת החברה:

 

יו"ר ועד טייסי אל על,

אני מסרב להאמין (זוהי לא קלישאה) איך ועד עובדים שאמור לקבץ בין עובדיו את מירב התבונה והאחריות (כפי שלימדו אותי שנים "הטובים לטיס"), מתנהל בטמטום ואטימות ללא רסן.

איך אין איש ביניכם שיאמר "לא יהא חלקי עימכם" בעיוורון בו אתם מצויים. איך אינכם מבינים שמה שעושים טייסי לופטהנזה, סוויס ודומיהם עם שביתות לא מרוסנות מביא נזקים עצומים לחברה שלהם, אך החברה תמשיך לשרוד. כי השומנים שלהם גדולים משלכם, כי נקודת הפתיחה שלהם היא לא ברת-השוואה אליכם, כי חברת תעופה ישראלית שבסיסה הוא ישראל ורוצה לשרוד ולהרוויח, חייבת להיות יצירתית, טובה וממושמעת יותר מהאחרות.

ואיך שמתנהל לו פיל בחנות חרסינה הוא צילום מראה למה שעושה כרגע קברניט במטוס אל על.

ואם רק חלקי מזערי ממה שמתפרסם בתקשורת עליכם יש לו סימוכין, כדאי שתדאגו מאד ובעיקר אתם, כי לציבור הנוסעים הישראלי יש שפע הזדמנויות לטוס בחברות אחרות, כי אפשר בהחלט גם בלעדיכם, כי אתם חברה פרטית ושיימצא לכם תחליף (תתפלאו - גם ל"טובים לטיס" ימצאו מחליפים).

בעלי המניות שלכם ידעו לעשות את שיקולי הרווח וההפסד לטווח ארוך ומול עיניכם הסומות ייפקחו עיניהם לקבלת החלטות טובות עבורכם.

אם אינכם בכוננות כרגע ואוזנכם כרויה, אתם מוזמנים להתחבר לאפרכסת במשרד הנסיעות שלי ולהקשיב לשיחות מול קהל לקוחות נאמן שלכם - מה הם חושבים עליכם...

ויתכן שאז תבינו שגם מי שישב על צמרת העץ וכורת במו ידיו את הענפים עליהם הוא צמח - לא יראה יותר שמים מעליו. תרתי משמע.

 

 

דרורי יקותיאלי

מומחה לנסיעות

Triplw

www.3www.co.il.

 

העתק: מנכ"ל אל על

           ועד טייסי אל על

 

 

 

22/11/2016