20.04.2024
 
אל על, עמוד הפייסבוק: ככה נראה אזור אסון

 

 

מאת נוסע מתמיד עאלק

 

במאבק בין חברת אל על לבין הטייסים מישהו שכח בעצם שהנפגעים העיקריים הם הנוסעים שבחרו לטוס כחול לבן והאמינו לסיסמא "הכי בבית בעולם", רק שהם לא הבינו שהכוונה בסיסמא היא שהם לא יהיו בעולם, אלא יהיו הכי בבית. כי טיסתם בוטלה.

לחברת אל על יש דף בפייסבוק שבו היא מנהלת דיאלוג עם לקוחותיה ונראה כי מי שעונה לנוסעים על השאלות, הוא הגירסה הישראלית של 'סירי', אותה יישות אוטומטית-אנונימית של 'אפל' ששואלים אותה הרבה שאלות והיא עונה מה שמתחשק לה, במקרים רבים.

בתחילת השבוע, כאילו דבר לא קרה, פירסמה אל על בדף הפייסבוק שלה את התמונה הבאה, תחת הכותרת: 'השבוע רק התחיל ומרגישים שצריכים להירגע. מה דעתכם על טיול יוגה בהודו?'

 

 

ותגובת הנוסעים לא איחרה לבוא:

 

וכך הלאה והלאה והלאה:

הנוסע אסי מימון (אין שום קשר למנכ"ל החברה) סיפר: אמא שלי התכוננה 8 חודשים לטיסה הזו!!! תתביישו לכם, מה היא אמורה לעשות.... לא ראתה את הנכדים שלה 6 שנים... אנחנו מלווים אותה ברכבת, השארתם אותה בוכה, העיקר, הכי בבית בעולם.... בושה וחרפה תענו לי מה היא אמורה לעשות???!!!

תשובת 'סירי - אל על':
היי אסי
צר לנו על הרגשתכם
אנא פנו למוקד השירות >>> 03-977-1111

הנוסעת טל נימרוד כותבת:
בגללכם אני מפספסת כנס מאוד חשוב בחול שתכננתי כבר כמה חודשים!!!! אני לא מאמינה!!! רק בדרך לשדה קיבלתי הודעה, ועוד באימייל!!!! לא יאומן!!! מה עליי לעשות?

מה עונים לה באל על?

אנו מתנצלים על אי הנעימות
אנא צרי קשר עם מוקד השירות >>> 03-977-1111

טל נימרוד מתעקשת: התקשרתי והמתנתי על הקו מעל 50 דקות. אתם לא עונים.

'סירי אל על' מוצאת גם לכך תשובה: זמן ההמתנה כעת גבוה...

ורפאל סיטון מבקש מסירי תיקון קטן: תמיד גבוה, תדייקו.

 

וככה זה הולך ונהיה יותר ויותר גרוע, ובחברה אף אחד לא מבין שכמו שיש פרסומת: "באנו בגלל המחיר, נשארו בגלל השירות", באל על הפרסומת צריכה להיות: "באנו בגלל הטיפשות ונשארנו בבית".

 

 

 

 

16/11/2016