29.03.2024
 
לימודי מלונאות, כולל שנה באי מאוריציוס

 

 

שירות חדשות תיירות

 

מסלול חדש ללימודי מלונאות מציע לישראלים לעבור למשך שנה לאי האקזוטי מאוריציוס שבאוקיינוס ההודי, כדי להתמקצע בתחום בסביבת נופש על חולות זהובים המוקפים בשוניות אלמוגים.

למאוריציוס אקלים טרופי נעים ללא הבדל משמעותי בין העונות, מה שמעודד תיירות משגשגת לאורך כל השנה ומאפשר לסטודנטים לנצל את כל חודשי השהות על האי לטבילה ברב-תרבותיות הנדרשת בענף המלונאות ולשרת אורחים מרחבי העולם.

ההתמקצעות בחו"ל היא חלק מתוכנית הלימוד מרקו פולו של בית ספר בינלאומי למלונאות 'ואטל', הכוללת שנת לימודים שניה בחו"ל. שנת לימוד עולה 25 אלף שקל ובסוף המסלול תינתן תעודה מקצועית המוכרת על ידי משרד התיירות, התאחדות המלונות ועל ידי משרד הכלכלה בצרפת שמאפשר להשתלב בתחום המלונאות ברחבי אירופה, ארה"ב, דרום אמריקה ואסיה. השפה הרשמית במאוריציוס היא אנגלית, מה שמקל על ההשתלבות של מרבית הישראלים.

לדברי מיכאל סבן מנכ"ל 'ואטל': "אנו משלבים את הסטודנטים במלונות בדרוג של חמישה כוכבים במטרה שיחזרו לישראל עם רמה גבוהה וישפרו את איכות כח האדם במלונות בארץ על ידי מתן שרות טוב יותר. קריירה בתחום התיירות מחייבת להיפתח כלפי העולם וההתמחות במאוריציוס מאפשרת לצבור ניסיון בשרות אורחים ממדינות מגוונות שתספק לתלמידים גם כלים להמשך קריירה בחו"ל אם ירצו בכך."

 

 

 

 

06/11/2016