28.03.2024
 
לגיטימציה לטמטום קולקטיבי

 

 

מאת חגי רוזן

 

הידיעות על הקרבות העקובים-מדם בין הכוחות המצריים לטרוריסטים המקומיים בחצי האי דאעש-לנד, המסומן במפות הגיאוגרפיות כ-"סיני", זורמות כמים עכורים בכל אתרי החדשות, גורמי הבטחון והמודיעין סופקים כפיים בייאוש ומזהירים מעל כל במה אפשרית את הישראלי הנוסע לסיני (להלן "הישראלי המטומטם") לבל יגיע לחבל ארץ זה, אך ללא הועיל - הטרנד (הזמני יש להדגיש - עד פיגוע הדמים הבא, היכן שהוא בעתיד הקרוב - סמנו ביומניכם), הולך ומתגבר, בחסות ראיונות החג התקשורתיים המיתממים המתבקשים עם הנחום התורן ("רבע מחיר מהמלון באילת"), היעל המקומית ("שקט פה שחבל על הזמן") והאחמד האקראי ("דאעש? לא מכיר מה זה. אין פה בכלל טרור - רק חומוסצ'יפסלט וטאבולה").

וכמובן ש'ערוץ החופש' באתר וויינט חש את דופק העממיקו, ובשם אלוהי ההקלקות שאין עוד מלבדו, אץ רץ לשתף תמונות גולשים שחזרו בשלום מדאעש-לנד הפסטורלית שלחופי הים האדום, לטובת הזרם ההולך ומתגבר של הקורבנות העוברים במעבר טאבה, שסביר להניח שכמה מתוכם (שזהותם המדוייקת תיקבע כמובן במועד המתאים בשיטת האן-דן-דינו) ישובו מחופשתם שם בשקי הניילון השחורים של זק"א:

 

 

 

 

(http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4869540,00.html)

 

 

וכמובן, תמיד ימצא "ערוץ החופש להיות מטומטם" של וויינט, את ההיא שתתאר "חופשה מושלמת" בסיני - "ארבעה ימים, שלושה לילות, כולל לינה, אוכל (הרבה), שתיה וכל השאר, עלו 350 שקלים לבנאדם (לא כולל נסיעות ודמי מעבר בגבול)". מה נגיד, מחיר מציאה עבור האופציה להשתתפות פעילה בספקטקל בהפקת דאעש. 

 

 

 

 

 

 

25/10/2016