בנגקוק עוקפת את לונדון במס′ התיירים הבינלאומיים
שירות חדשות תיירות
בנגקוק היא העיר המובילה ברשימת יעדי הערים מבחינת מספר שהיות הלילה של מבקרים ממדינות שונות, כך קובע מדד יעדי הערים הגלובלי של מאסטרקארד, שפורסם היום. המדד אינו רק דירוג של 132 הערים המתיירות בעולם אלא משקף גם את אומדני מספר המבקרים והיקף ההוצאות שלהם במהלך 2016 הקלנדרית ובמקביל מספק הבנה מעמיקה יותר לגבי דפוסי הנסיעות וההוצאות של אנשים ברחבי העולם. ככל שהנסיעות בעולם, ועמן ההוצאות ממשיכות להתרחב בקצב מהיר יותר מאשר התוצר העולמי הגולמי, ממשיכות ערי העולם לשמש כמנועים לצמיחה כלכלית נרחבת. על פי המחקר, בנגקוק צפויה לקבל 21.47 מיליון תיירים בינלאומיים שישהו בה לפחות לילה אחד ב-2016, ובכך היא מקדימה את לונדון, המדורגת שנייה. מספרי המבקרים הבינלאומיים ב- 10 הערים המובילות הם:
ההפתעה הגדולה ביותר במדד של השנה היא הזינוק של דובאי לעשיריה הפותחת עם הוצאה בסך 31.3 מיליארד דולר של המבקרים הבינלאומיים בה, הרחק לפני לונדון אשר התיירים מוציאים בה כ-19.8 מיליארד דולר. בתל אביב אשר מדורגת במקום ה-86 הכללי במדד ועשירית מבין היעדים המבוקשים במזרח התיכון מבקרים כ-990 אלף תיירים אשר מוציאים בה כ-1.3 מיליארד דולר. עשר הערים שבהן התיירים מוציאים הכי הרבה כסף:
היעדים בעלי קצב הצמיחה הגבוה ביותר מבין הערים ההבדל בין עשרת היעדים המובילים בעולם ועשרת היעדים עלי קצב הצמיחה הגבוה ביותר, מראה שאזור אסיה והאוקיינוס השקט מצד אחד והמזרח התיכון ואפריקה מצד שני הופכים לאזורים כלכליים חשובים מתמיד בנוף העולמי. ערים רבות הכלולות במדד נמצאות על מסלול צמיחה מואץ, מה שמעיד על עניין גובר בביקורים ומגורים בערים אלו. אוסקה מפגינה את קצב הצמיחה החזק ביותר בקרב המבקרים הבינלאומיים (24.5 אחוזים) כבר שבע שנים רצופות. ערים אחרות שנכנסו לקבוצת הערים הצומחות במהירות מבחינת מספר המבקרים הן:
תובנות חדשות לגבי מטרת הביקורים וההוצאה המקומית לראשונה בחן המדד האם המבקרים באים לערים לצורכי עסקים או נופש ומספק תובנות על דפוסי הוצאת הכסף של המבקרים, לרבות במסעדות, מלונות וקניות. המדד של 2016 מראה שמבין 20 הערים המובילות, יותר אנשים נוסעים ברחבי העולם לנופש, למעט לשנחאי. מבחינת ההחלטה על מה להוציא את הכסף, רוב המבקרים מוציאים בבירור יותר כסף על קניות, למעט בפריס, ניו יורק, ברצלונה ואמסטרדם שבהן עיקר ההוצאה הוא על מסעדות. סאול מובילה את הרשימה עם שיעור ההוצאה הגדול ביותר על שופינג לעומת כל הקטגוריות האחרות - 57.8 אחוזים.
זיהוי מגמות אזוריות המדד מספק תובנות לגבי יעדי ערים מובילים בכל אזור, לרבות:
להורדת הדו"ח המלא: https://mastercard.sharefile.com/share?#/view/s317f37c6bc44b1ab
22/09/2016 |
||||||||||||||||||||||||||||||