18.04.2024
 
השבוע התקיימה אסיפה כללית של התאחדות משרדי הנסיעות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

באסיפה השנתית של חברי התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל שהתקיימה שלשום, נכחו כ-80 מנהלים, המייצגים כ-320 משרדי נסיעות החברים בהתאחדות, ואשר נטלו חלק פעיל במהלך כל היום.
 
את הבוקר פתח יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת ח"כ איתן כבל, אשר הביע תמיכה מלאה בפעילות ההתאחדות למען תיקונים בחוק הגנת הצרכן להתאמתו למציאות בעולם התיירות של היום. עוד התייחס ח"כ כבל לנופש בישראל: "מאד יקר כאן", והדגיש כי מתבקש שהעיר אילת "תיתן פייט" לאפשרויות הנופש שמציעה העיר השכנה עקבה, וכי זהו תפקידה של המדינה.
 
יו"ר ההתאחדות קובי קרני סקר את ההתפתחויות העתידיות בענף, והביע דעתו כי כל משרד נסיעות חייב למצוא לעצמו דרך ייחודית לו, להדגיש את היתרונות הגלומים בנסיעה דרכו, לעומת הזמנה ישירה באתרי חברות התעופה ובאתרי ההזמנות הגלובליים.
מנכ"לית ההתאחדות רו"ח חני סובול הציגה בפני החברים את מפת פעילות ההתאחדות בשנה האחרונה. בהמשך, כמדי שנה, הציגה ועדת ביקורת את הדו"ח שלה לשנת 2015. כצפוי, אישרה האסיפה הכללית את הדו"חות הכספיים לשנת 2015 ואת תקציב ההתאחדות לשנת 2017. דיון ער התקיים בהצעות לתיקונים בתקנון, שהביאו לעדכון מקיף של תקנון ההתאחדות.

בעקבות הבחירות שהתקיימו, יכהנו כחברי ועד ההתאחדות שני חברים חדשים: יוני וקסמן (אופיר טורס) ועודד חודורוב (דיזנהאוז בי טי סי). נבחרו לכהונה נוספת: אלי ברגמן (עדי טורס), דניאלה הורוביץ (עלית נסיעות), שלומי חליבנר (עתיד טורס) ורוני נוסבאום (גנים טורס).  לוועדת ביקורת נבחר חבר חדש: צבי וייס (עולמי נסיעות ותיירות), ונבחרו לכהונה נוספת: ירון פרל (עולם ומלואו נסיעות ותיירות) ונאוה רוטברד (בנימין פלסקוב שרות נסיעות ותיירות).

 

 

 

21/09/2106