20.04.2024
 
אמקס מקבוצת איסתא רכשה 80% מאמקס קפריסין

 

 

שירות חדשות תיירות

 

אמריקן אקספרס מקבוצת איסתא רכשה 80% מהבעלות על זכיון אמריקן אקספרס בקפריסין. החברה נרכשה ממשפחת מנטובני, שמחזיקה בבלעדיות בזיכיון של אמריקן אקספרס טרום מלחמת העולם השנייה ובעסקי ימאות שמקורם בהובלת נוסעים שהחלה בשנת 1876. המשפחה מיוצגת על-ידי אנטונלה מנטובני, חברת הפרלמנט של קפריסין. פעילות החברה מוערכת בכ-15 מיליון דולר בשנה.

אמקס ישראל, המנוהלת על-ידי ג'יל פרץ, נמצאת בין עשרת הזכיינים המובילים בעולם ומשרתת לקוחות עסקיים ויותר מ-60 לקוחות גלובליים. לדברי החברה, "יוזמת הרכישה נולדה כתוצאה מהצורך למסד פתרון חוקי לחברות ישראליות הפועלות באירופה". האיחוד האירופי מחייב ברגולציה נוקשה ביותר בכל הנוגע לאבטחת מידע בכלל וכזו הנוגעת לנוסעים הטסים בתוך אירופה ומחוצה לה בפרט. נהלי נסיעות מותאמים לרגולציה אשר נתמכת על-ידי טכנולוגיה בינלאומית ובדיקות התאמה לספקי תיירות מקומיים. החברה החדשה כפופה לסטנדרטים בינלאומיים של חברת אמריקן אקספרס העולמית ופועלת תחת תקנות ה-SOX.  

ל]י הודעת החברה, "עדיפות נוספת לאמקס ישראל הנובעת משיתוף עם חברת הבת הקפריסאית נוצרת מהעובדה שכחברה באיחוד האירופי, הפירמה הזרה מחוברת למערכות הזמנות אירופאיות אשר מציעות מחירים שונים מאילו הנהוגים בישראל. כתוצאה מכך, נפתחת אפשרות לחסכון בעלות של טיסות היוצאות מאירופה לשאר העולם או כאלה המגיעות לישראל". ירון לוי, יו"ר אמקס ישראל, רואה את היתרון ללקוחותיו ב"מתן שירות אירופאי המשולב עם הבנת הצרכים הנדרשים על-ידי לקוחות עם מנטליות ישראלית. מניסיון מצטבר רב שנים למדנו, את הברור מאליו: למנהלים ואנשי עסקים ישראלים, יש דרישות וצרכים שונים מעמיתיהם הזרים. זה בא לידי ביטוי במגוון נושאים ודרכי תקשורת. אנו באמקס יודעים לשלב את הטוב מכל העולמות".

 

 

23/08/2016