23.04.2024
 
אושרה עיסקת רכישת מצפה הימים בידי ישרוטל

 

 

שירות חדשות תיירות

 

רשת ישרוטל השלימה בחמישי האחרון (11.8.16) את עסקת הרכישה של מלון מצפה הימים. כזכור, המלון נרכש ע"י הרשת באפריל האחרון, בסכום כולל של 120 מיליון שקלים, אך אישור העסקה היה כפוף לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים, שביצע מספר בדיקות בחודשיים האחרונים ונתן אישור סופי לקראת סוף השבוע.

בכך, מלון הבריאות והנופש - מצפה הימים, מצטרף לחטיבת המלונות הנמנים עם חטיבת Isrotel Exclusive Collection; כרמים, יערות הכרמל, בראשית, רויאל ביץ' אילת ורויאל ביץ' תל אביב, ואל 11 מלונות הרשת הממוקמים מאילת ועד הכרמל. המלון ימשיך לפעול במתכונתו הנוכחית, כאחוזת בריאות וספא אורגנית. רשת ישרוטל התחייבה לשמור על אופיו של המלון ותמשיך לשתף פעולה עם החווה האורגנית הצמודה אליה, אשר נשארת בבעלות סמי חזן.

מצפה הימים הוקם כבית הבראה ב-1966 על ידי ד"ר אריך יעקב ירוסלבסקי. הוא עבר לידיו הפרטיות של סמי חזן ב-1982. כבר מהשנים הראשונות המקום הקפיד על נהלים מיוחדים ובהם איסור עישון וצפייה בטלוויזיה. היום כבר הוכנסה טלוויזיה לחדרים אך איסור העישון נשמר ונוספו עוד מגבלות על שימוש בטלפונים סלולריים בשטחים הציבוריים של המלון.

ישרוטל שבשליטת ג'וליאן לואיס, מנהלת 17 בתי מלון, מחציתם באילת. היא מפעילה 4,140 חדרים מתוכם 3,166 בבעלותה המלאה או חלקית. לרשת מלונות באילת, ים המלח, מצפה רמון, ירושלים, רכס הכרמל ותל אביב, ביניהם; ישרוטל ים המלח וישרוטל גנים בים המלח, ישרוטל רויאל גארדן, ישרוטל המלך שלמה, ישרוטל ים סוף, ישרוטל אגמים, ישרוטל לגונה, ישרוטל ספורט, ישרוטל ריביירה קלאב באילת וישרוטל פונדק רמון במצפה רמון.

 

 

 

15/08/2016