19.04.2024
 
Port and Blue: מלון סוויטות חדש ליד נמל תל אביב

 

 

מאת נילי ארנועם

 

אכן, כשמו כן הוא. גם נמל וגם ים. הכי בקצה שאפשר, היכן שרח' הירקון, בן יהודה ודיזנגוף נפגשים, מול הכניסה לנמל ת"א, נפתח לאחרונה מלון סוויטות חדש - PORT AND BLUE שמו.

למעלה מ-20 מיליון שקלים הושקעו במלון, הכולל 77 חדרים, מתוכם 53 סוויטות מפוארות ומרווחות. למי הוא מיועד? לאנשי עסקים, תיירים וגם לישראלים, הרוצים ליהנות מהמיקום האטרקטיבי המיוחד של המלון - מול שפת הים ונמל תל-אביב השוקק חיים, חנויות אופנתיות, מסעדות, בתי קפה, אירועי תרבות, שווקי אוכל, מתקני ספורט, מסלולי הליכה, ריצה, רכיבת אופניים ועוד. טיילת מחופה משטחי עץ, חופי רחצה וחולות זהובים מחד ופארק ירוק ושפך הירקון מאידך. זווית ראיה שונה חדשה ואחרת של העיר, מהבניין שבקצה האורבני הכי צפוני, הצופה על מרכז הירידים המיתולוגי, פארק הירקון ונמל תל-אביב. הדובדבן של הקצפת.

במלון 24 חדרי דה לוקס (23-26 מ"ר), שש סוויטות ג'וניור (32 מ"ר), 44 סוויטות דה לוקס (33-39 מ"ר), שתי סוויטות פרימיום (55 מ"ר + מרפסות 30-40 מ"ר), סוויטה נשיאותית - 68 מ"ר ומרפסת המקיפה את הסוויטה. כפי שניתן לראות, רוב חדרי המלון הינם סוויטות והן מרוהטות באלגנטיות ובטוב טעם. המרפסות מצויידות בריהוט גן ומיטות שיזוף. התחושה היא של דירה מפוארת, עם סלון וחדר שינה, ולא של חדר סטנדרטי בבית מלון.

כדי למנף את היתרון של מיקום המלון, הוא מציע לאורחיו סיורים מודרכים באזור הנמל, עם מדריך של חברת "התרבוש". כבר מעבר לכביש מצויה גלריה לאמנות, "ארט מרקט", חלל תצוגה מרהיב המציג פסלים וציורי שמן מרשימים, מתחם המציג עבודות אמנות של אמנים ישראלים ידועי שם. קצת הלאה משם מצוי "שוק האיכרים", המציע מגוון דוכני מזון מתוצרת הארץ - שיווק ישיר מן היצרן (האיכר) לצרכן. שוק האיכרים המקורה מכיל כ-30 בתי עסק והוא פועל שבעה ימים בשבוע. בכל יום שישי מתקיים שוק איכרים אמיתי, עם כ-50 חקלאים המגיעים מכל רחבי הארץ עם תוצרתם. תמצאו שם בין שלל הירקות הצבעוניים - גזרים בגוונים שונים, תפוחי אדמה סגולים, בטטות לבנות, אבטיח צהוב וכתום. סוגים וזנים בלתי מוכרים.

הביקור בשוק הוא חוויה המאפשרת להכיר ירקות ופירות בצורות, מימדים וגדלים שלא דומים למה שאתם מכירים ומדמיינים. הכל מתוצרת הארץ. כמו כן מוצעים בשוק גבינות איכותיות, בשרים, דגים, ודגים מלוחים, נקניקים, שמנים, תבלינים, לחמים ומאפים, פירות יבשים ועוד. הכל באיכות של בוטיק.

 

 

 

11/08/2016