29.03.2024
 
על אודות אתר Tnet חדשות תיירות

 

 

כן, אנחנו אוסף של נודניקים, אנחנו יודעים. לראיה: כתבנו לכם טקסט שהביטוי 'אמ;לק' נולד עבורו:

התקבצנו לכאן במיוחד, בספטמבר 2008, כדי להביא אליכם מכל מקורות התקשורת ברשת האינטרנט והעיתונות המודפסת, את כל הקישורים לידיעות החדשותיות החשובות בתחומי הנסיעות, התעופה, השיט, הטיולים, וכל הזוויות הכלכליות, המשפטיות והצרכניות של מה שכרוך בתעשיה העוסקת בכל העניין הזה של הובלת אנשים ממקום למקום מרצונם החופשי והמאושר (פחות או יותר) על פני הגלובוס - לאיפה הם נוסעים, מה לכל הרוחות הם יראו שם, כמה זה יעלה ולמה להם בכלל לטרוח. בעיקרון, אנו מתרכזים ברמת גלגלי השיניים הקטנים המניעים את תעשיית התיירות והנסיעות, נכנסים עמוק לכיס ולקרביים של החברות שעוסקות בזה, אבל כמובן שלא נבחל אפילו בידיעה בנוסח "דיילת התחפשה לדוב וניסתה לטרוף שלושה מנוסעי טיסת פנים ברפובליקה הדומיניקנית" (עזבו, אל תחפשו, אין ידיעה כזאת. מדברים אתכם רק בתיאוריה). הכל הולך. 

יש באתר מנוע חיפוש שסורק יותר מ-316 אלף פריטי מידע וקישורים (נכון לדצמבר 2021), שטרחנו לאסוף למענכם מרחבי הרשת בעבודת-נמלים סיזיפית יומיומית. כן, אנחנו יודעים שיש הגדרות קליניות לעיסוק מסוג זה, ויש בבתי המרקחת גלולות לטיפול בזה, אבל בכל זאת - אנו גאים לומר שמכלול ההפרעות הנפשיות שלנו הוליד בסופו של דבר את מאגר קישורי החדשות הארכיוני המקיף ביותר בתחום העיסוק שלנו ברשת העברית.

כמעט 24 שעות ביממה אנחנו עובדים, 365 יום בשנה (כן - כולל שבתות, חגים ויום כיפור - כי כידוע גם כופרים ואתאיסטים צריכים לקרוא חדשות תיירות בדרך לגיהנום), והכל כי אנחנו דואגים לטפטף לכם לעיניים באופן סדיר ומתמשך קישורים לכל מה שקורה בתחום הנסיעות והתיירות, כמו גם כתבות וחדשות מתוצרת-בית. בשביל זה אנחנו פה. זה והמעריצות, כמובן.

מי אנחנו?
כמה עיתונאים שצברו ניסיון רב-שנים בתחום התיירות והתעופה כמוציאים לאור של עיתונות מקצועית בענף ("חדשות תיירות", שיצא לאור ברציפות, פעם אחת עד שלוש פעמים בחודש, בין 1989 ל-2015), כמפיקי מידע תיירותי, כנציגים של גורמי תיירות בינלאומיים, ואחדים גם כמנהלים לשעבר בחברות תעופה ותיירות. אנו גאים גם לומר כי אין כל אינטרס מסחרי בבסיס האתר שלנו (ולא, לא בחרנו בסיומת org לאתר כי הסיומות com ו-co.il היו תפוסות) - כל מה
שאמין, רלוונטי וחשוב מתפרסם - ויהי מה.

ושוב, כמה מילים על ענייני מרשרשים ומצלצלים: אנו לא מחפשים ולא מעוניינים בכל צורה של חסות מסחרית - החל מבאנרים וכלה ב"באדיבות". אם התארחנו / הוזמנו / התעלקנו על חשבון מישהו - זה יצויין כמובן בהערה בתחתית העמוד, כדי שהקורא הנבון יסיק שרוב הכותבים במקרים הללו מנומסים מכדי לירוק לבארות מהן הם ממלאים חופשי את הצלחות במזנון במלון.

בקיצור, כל מה שראוי לפרסום, מעניין ועומד בכללי ה"אמת דיברתי / אמת כתבתי" - יתפרסם, ללא קשר על זנב של מי או מה אנחנו דורכים, כמה כואב לו, וכמה שותפים מתנוססים בראש נייר הפירמה של משרד עורכי-הדין שישלח אלינו את מכתב ה-"התראה לפני תביעה". 

זהו, סיימנו לנדנד.

 

מצד שני, אם תרצו אתם לנדנד לנו (ממש לא חייבים), הנה איך תעשו את זה:

 

לפניות: gkn@outlook.co.il 

 

כותבים ומשתתפים קבועים:

אתי ישיב

אוריאל ישיב

גדי קנר

יוסי פישר

עמי אטינגר

גיורא נוימן

נילי ארנועם

שירן כצנלסון

שפיר וייס

דוד נס

 

עיתון 'חדשות תיירות' לדורותיו:

אוריאל ישיב - מו"ל ועורך ראשי 1989 - 2007

גיורא נוימן - מו"ל ועורך ראשי 2008 - 2016  

גדי קנר - עורך האתר 2008 -

 

האתר מופעל בידי Tnet.org - רח' ביל"ו 18 תל אביב