29.03.2024
 
לטייל בוייטנאם בחורף

 

 

לטייל בוייטנאם בחורף

 

שירות חדשות תיירות

אחד היעדים המבטיחים בטיולי החורף הקרבים הוא טיול בוייטנאם, שממוקמת בדרום מזרח אסיה. לא מפתיעה משיכת המטיילים ליופי הטבעי של המדינה רווית שדות האורז שמציעה לא רק נופים מרשימים וייחודיים אלא גם חשיפה לתרבות מקומית מרתקת ומסתורית. טיול ליעד זה יבטיח מפגש עם נופים משתנים ומגוונים, ערים גדולות, חופים ואזורי נופש המציעים שלווה מוחלטת, הרים המתנשאים לגובה רב ועמקים. תנאי האקלים המקומיים נוחים למדי ותוכלו ליהנות מתרבות מקומית הכוללת פסטיבלים מושקעים וחגיגות ססגוניות במיוחד לצד חוויה קולינארית מהמטבח האסיאתי במיטבו. מבחינת מועדי הטיול המומלצים ביותר, חודשי דצמבר עד פברואר מציעים אפשרות ליהנות מטמפרטורות נוחות בכל שעות היום. בוייטנאם תוכלו לטייל עצמאית בטיול בעל אופי ורמת קושי מותאמים לכם או לבחור להצטרף לאחד ממסלולי הטיולים המאורגנים למזרח הכוללים את וייטנאם וקמבודיה.

 

עצות למטייל העצמאי

בטיול עצמאי תכנון המסלול יהיה בדיוק לטעמכם, כאשר כדאי לקרוא עצות למטיילים בוייטנאם באתרי טיולים או לבדוק אפשרות להגיע להרצאה רלוונטית למטיילים המתכננים לבקר ביעד זה. בהתאם להעדפתכם, תוכלו לבקר בעיר הואה שהיא מוקד לחובבי היסטוריה וארכיאולוגיה או דווקא בעיירת הנופש טראנג. בבירת המדינה האנוי תוכלו לבקר בשווקים, ליהנות מתרבות הכוללת מוזיאונים, בתי אופרה, מועדוני לילה וכמובן גם מבחר מסעדות ובתי קפה. מבחינת עצות כלליות, כדאי להצטייד במוזמנים, בשטרות דולרים, כאשר הוצאות גדולות תוכלו לבצע באמצעות מטבע זה ולגבי הוצאות קטנות תוכלו להמיר במקום לכסף מקומי. בנוסף, לא מומלץ לשתות את מי הברז המקומיים, אלא לקנות מים מטוהרים במקום. לגבי חיסונים, חשוב לברר מראש איזה חיסונים מומלצים לפני הטיול ולהתחסן מבעוד מועד ולא ברגע האחרון (חיסונים נדרשים ללא קשר לאופי הטיול ורלוונטיים גם במקרה של טיול מאורגן). לצד האפשרות של ארגון הטיול בעצמכם, תוכלו לפנות ליועצי תיירות ש"יתפרו" לכם מסלול טיול לוייטנאם לפי ימי הטיול שיכלול את האתרים התיירותיים והאטרקציות שמתאימות ביותר לדרישות. תוכלו אף להזמין מראש הדרכה מקומית ועדיין לאפשר טיול עצמאי בקצב שלכם.

 

לטייל בטיול מאורגן לוייטנאם

במידה והחלטתם להצטרף לטיול מאורגן לוייטנאם כדי לחסוך את הארגונים הלוגיסטיים טרום הטיול ולהבטיח טיול מתוזמן ומאורגן מ-א' ועד ת', לבחירתכם מבין מסלולים שונים הכוללים את וייטנאם וקמבודיה. מסלולי טיולים מאורגנים מגוונים ועשירים וכוללים ביקור במקדשים כמו מקדש אנגקור ופרה קאן, בכפרי דייגים ובשווקים צפים, סיורים בריקשות, שייט בכפרים ציוריים כמו קן גא. כמו כן, ביקור במוזיאונים כמו המוזיאון הלאומי, מוזיאון הצבא ומוזיאון ההיסטוריה, בארמון המלך, מצודות ועוד. כדי למקסם את התאמת מסלול הטיול כדאי להירשם לטיול ייעודי לכם כמו למשל טיול למשפחות, לבני גיל הזהב או לשומרי מסורת. בדרך זו תוכלו להבטיח תכנית טיול מותאמת גיל וצרכים כמו גם קבוצת מטיילים הומוגנית בעלת תחומי עניין משותפים. בכל מסלול שתבחרו, כדאי להתמקד בחברות טיולים מוכרות וכאלה שיש המלצות לגביהן. במידה ואפשרי, כדאי ליצור קשר עם מטיילים במסלול דומה כדי לוודא את התאמתו מבחינת רמת הקושי ומידת העניין ולוודא את האותיות הקטנות מאחורי הטיול כדי לדעת האם אכן הכול כלול בו ואם לא, מה הוא אינו כולל. מבחינת הדרכת הטיול, כדאי לברר מראש מי המדריך הצפוי ללוות את הטיול ולברר חוות דעת עליו מאחר וחלקו בהצלחת הטיול אינו מבוטל.