28.03.2024
 
המלצת מלון בלונדון: SACO Cannon Street

 

 

 

מאת שירן כצנלסון



בביקורי האחרון בלונדון, לפני שבוע, לנתי שני לילות במלון הדירות SACO Cannon Street, המעוטר בדרגת 4 כוכבים, וששמו מסגיר את מיקומו. מלון הדירות הזה הוא אחד מתוך מעל ל-80,000 דירות ב-260 יעדים ברחבי העולם שמפעילה הרשת SACO, אותה ודאי עדיין לא יצא לכם להכיר. לחברה גם מותג ה-Lock שמפעיל בין היתר את מלון הדירות Leman Lock שממוקם בסיטי של לונדון.

טיסתי ללונדון נחתה ב-1:00 לפנות בוקר, ואחרי נסיעת מונית בת שעה משדה"ת לוטון הגעתי למלון הדירות. על פניו מדובר בבניין המאכלס הרבה מאוד דירות, ועל כן חששתי שהנחיתה המאוחרת ושעת הצ'ק-אין הלא שגרתית לא יעברו חלק, אלא שדלפק הקבלה מאויש 24/7, ורק כשהגעתי לשם גיבשתי לעצמי את ההבנה הברורה יותר ואת הממצא שמדובר למעשה במלון דירות לכל דבר. כלומר, אתה מקבל את החוויה המלאה שמלון מספק לך, פרט לניקוי החדרים (כן, אפשר להיות קצת יותר בוגרים ועצמאים ולא להפוך את החדר אחרי לילה אחד), אולם במקום להסתפק בחדר מצומצם, ובלונדון המאבק הוא על כל מ"ר, מקבלים דירה מרווחת ביותר.

ב-SACO Cannon Street מספר סוגי דירות, ובכל זאת מה משותף לכולן וניתן יהיה למצוא בכל אחת מהן? מטבח מאובזר עם כל כלי המטבח הנדרשים (סכו"ם, כיריים, מקרר, מקרוגל וכיו"ב), שיכולים לעשות את החיים הרבה יותר קלים לשומרי הכשרות. מעבר לכך ישנה ספה נוחה, פינת אוכל, טלויזיה, שירותים מרווחים, חיבור אינטרנט אישי לכל חדר וכמובן מיטה מפנקת. אני שהיתי בדירת סטודיו, על פניו הסוג הפחות יוקרתי ומרווח משאר הסוגים שמלון הדירות מציע, ועם זאת היה מרווח מאוד.

ומה החלק החשוב? המיקום וההתניידות בעיר, נכון? ובכן, קתדרלת סנט פול המפורסמת ממקומת 4 דקות הליכה בלבד, גשר המילניום כ-6 דק' ושוק לידנהול כ-10 דק'. גם אל מצודת לונדון ואל גשר המצודה הלכנו רגלית בהליכה מהנה בת רבע שעה לאורך הגדה הצפונית של התמזה. ובאשר להתניידות, הנוף מחדרי היה בין היתר תחנת הטיוב Mansion House המחבר תוך 3 תחנות לסוהו, הלב השוקק של לונדון (עם זאת לא ניתן היה לשמוע דבר משום שחלונות החדר היו בעלות זכוכית כפולה). ניתן ללכת רגלית לתחנת הטיוב Bank בתוך 5 דק' שמקשרת בקווים ישירים לאוקספורד ולשוק קמדן.

לפני ההגעה נאמר לי על ידי המלון כי הם לא מגישים ארוחות בוקר, אלא שכאשר הגעתי שמחתי והופתעתי לגלות שבין השעות 10:00-10:30 מוגשת ארוחת בוקר משביעה ביותר בלובי החמים והמעוצב. הארוחה כוללה מיצים, ביצים, לחמניות עם שוקולד צ'יפס, קרואסונים חמים וקריספים,
לחמים, גבינות, נקניקים, ממרחים ועוד. לא מדובר בארוחת בוקר עם בופה מבלבל, אלא מגוון מצומצם שמכיל את מה שכולנו אוהבים.

הלובי עצמו לא היה שונה מלובי של בתי מלון יוקרתיים אחרים. היו ספות נוחות לשבת עליהם, טלויזיה, עיתונים לעיון, והחלק החשוב - מכונת נספרסו חדישה עם הרבה מאוד סוגים של קפסולות להכנת הקפה המועדף עליך, לצד סוגים רבים של תה. היו מונחות גם כוסות חד פעמיות תרמיות עם מכסים, מה שאפשר לי להכין כוס קפה חם בתקווה שיחמם אותי לפחות כמה דקות בקור הלונדוני.



לצילומים מהמלון הקישו כאן.