18.04.2024
 
אל על: אנטומיה של מאחרת כרונית

 

 

שירות חדשות תיירות

 

להלן נתוני הדיוק המבצעי של טיסות אל על, על פי אתר סטטיסטיקות התעופה Flightstats.com:

 

חודש                            שיעור טיסות מאחרות *                 משך איחור ממוצע       

דצמבר 2017                             20.86%                         42.5 דקות

(מקום 12 מתוך 42 חברות תעופה גלובליות)

נובמבר 2017                             14.09%                         40.1 דקות

(מקום 13 מתוך 43 חברות תעופה גלובליות)

אוקטובר 2017                           27.63%                          49.6 דקות

(מקום 39 מתוך 43 חברות תעופה גלובליות)

ספטמבר 2017                         23.71%                            49.5 דקות

(מקום 22 מתוך 43 חברות תעופה גלובליות)

אוגוסט 2017                         25.09%                             50.8 דקות

(מקום 25 מתוך 41 חברות תעופה גלובליות)

יולי 2017                               27.82%                              56.4 דקות

(מקום 27 מתוך 42 חברות תעופה גלובליות)

יוני 2017                               29.07%                               58.6 דקות

(מקום 33 מתוך 41 חברות תעופה גלובליות)

מאי 2017                              26.56%                               45.1 דקות

(מקום 31 מתוך 41 חברות תעופה גלובליות)

אפריל 2017                           39.17%                               53.1 דקות       

(מקום 41 מתוך 43 חברות תעופה גלובליות)

מארס 2017                            26.23%                               44.5 דקות

(מקום 35 מתוך 42 חברות תעופה גלובליות)

פברואר 2017                          33.44%                               41.2 דקות

(מקום 37 מתוך 42 חברות תעופה גלובליות)

ינואר 2017                             40.33%                                41.3 דקות

(מקום 36 מבין 40 חברות תעופה גלובליות)

דצמבר 2016                           42.29%                                40.6 דקות

(שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין חברות התעופה הגלובליות, למעט אייר אינדיה) 

נובמבר 2016                          46.53%                                42.0 דקות

(שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה הגלובליות, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות איזוריות - למעט אייר אינדיה)

אוקטובר 2016                        63.25%                                 45.8 דקות

(שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות)

ספטמבר 2016                        63.55%                                49.8 דקות

(שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות)

אוגוסט 2016                          63.19%                                 45.3 דקות

(שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות)

יולי 2016                                59.31%                                36.9 דקות

(שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות)

יוני 2016                                64.12%                                 48.3 דקות

(שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות). 

מאי 2016                              57.35%                                  41.4 דקות

(שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות).

אפריל 2016                           61.59%                                  44.6 דקות

(שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות).

מארס 2016                           44.68%                                  43.9 דקות

(שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, למעט טיסות טוניסאייר, בחודש שבו אירע בטוניס פיגוע ענק בסמוך לבניין הפרלמנט).

פברואר 2016                         42.76%                                  36.8 דקות

(שיעור האיחורים הגבוה בעולם, למעט אייר אסיה אינדונזיה (44.55%) ווסט אייר הסינית (43.39%)).

ינואר 2016                            46.54%                                  38.4 דקות

(שיעור האיחורים הגבוה בעולם, למעט פקיסטן אינטרנשיונל איירליינס (62.57%), אייר אסיה זסט (51.52%) הפיליפינית, אייר אינדיה (50.11%), וסט אייר (49.51%), לאקי אייר (49.71%) וג'ין אייר (49.18%) הסיניות).

דצמבר 2015                         42.97%                                  35.4 דקות

נובמבר 2015                        45.25%                                  39.7 דקות

אוקטובר 2015                      57.97%                                   40.0 דקות

ספטמבר 2015                      53.65%                                  44.5 דקות

אוגוסט 2015                        50.14%                                   40.0 דקות

יולי 2015                              39.65%                                  35.8 דקות

יוני 2015                              42.41%                                  44.9 דקות

מאי 2015                             38.57%                                  39.0 דקות

 

 

 

* "שיעור טיסות מאחרות" - שיעור הטיסות (מתוך כלל טיסות החברה) שנחתו ביעדן באיחור של 15 דקות או יותר ממועד הנחיתה המתוכנן.

 

(נתונים: Flightstats.com)

http://www.flightstats.com/company/monthly-performance-reports/airlines/